مجله اینترنتی جوان

مقالات مفید از بازار اقتصاد

مجله اینترنتی جوان

مقالات مفید از بازار اقتصاد

۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت کودک

طراحی سایت کودک

سایت هایی که برای کودکان طراحی می شوند می‌توانند موارد بسیاری را پوشش دهند. این موارد می‌تواند شامل یک اطلاع رسانی کوچک باشد یا وب سایتی برای کودکان جهت بازی‌های رایانه‌ای باشد و  یا وب سایت آموزشی یاشد که با هدف افزایش دانش کودکان طراحی می شود. سایت های کودک از هر نوع و با هر هدفی که طراحی شود نیاز به رعایت ویژگی هایی دارد در این بخش به توضیحاتی در این باره می پردازیم.

ویژگیهای طراحی سایت کودک

  1.  گرافیک وب سایت، مخاطبان سایت کودک با سنین پایین توجه بسیاری به گرافیک و رنگها دارند از این جهت طراحی گرافیک سایت کودک باید مطابق با سلیقه های این رده سنی باشد.
  2. کتابخانه کودکان، در این بخش می توان مجموعه ای از کتاب های صوتی و تصویری را به کودکان ارائه داد و آنها را در دسترس کودکان در وب سایت قرار داد.
  3. بخش مقالات آموزشی،  این بخش می تواند شامل مقالاتی برای کودکان و یا والدین آنها باشد. این مقالات از مطالب آموزشی تا مطالب تربیتی را پوشش دهد.
  4. بخش سرگرمی، این بخش جهت جذابیت بیشتر سایت کودک طراحی  می‌شود کودکان با ورود به این بخش می‌توانند بازی های ساده کودکانه، مناسب با رده سنی خود را انجام دهند
  5. بخش فروشگاه،  فروشگاه نیز می تواند بخشی در طراحی سایت کودک باشد. فروشگاه می تواند شامل انواع موارد مورد نیاز کودکان یا والدین باشد. در فروشگاه هر چیزی مرتبط با کودکان را می توان ارائه داد
  6.  بخش والدین در سایت کودکان، این بخش می‌تواند شامل محدودیت دسترسی برای کودکان باشد در واقع اجازه دسترسی به این بخش فقط برای والدین می باشد و امکانات کنترلی در آن طراحی می شود.

هزینه ساخت سایت کودک

سایتهای کودک نیز مانند هر وب سایت دیگری می‌توانند بسیار ساده طراحی شوند و هزینه های بسیار پایینی جهت طراحی داشته باشند همچنین می‌توان این سایتها را به صورت کاملاً پیشرفته و با امکانات نامحدود طراحی نمود، رنج قیمت در این وب سایت ها از مقدار بسیار کم تا مقدار بالایی وجود دارد. برای تعیین قیمت بهتر است ابتدا موارد مورد نیاز در این وبسایت ها را مشخص کرد.

طراحی سایت کودک

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آموزشگاه خیاطی

آیا میدانید وب سایتهای آموزشی یکی از موفقترین سایت ها در میان انواع مشاغل میباشند.سایت های آموزشی به دلیل ماهیت خود میتوانند مخاطبان بسیاری را جذب و همچنین خدمات کاملی را در فضای آنلاین ارائه دهند.

طراحی سایت آموزشگاه خیاطی

سایت آموزشگاه خیاطی یکی از انواع وب سایتهایی است که میتواند بخش آموزشی کاملا موفق در فضای اینترنت داشته باشد. در این بخش میخواهیم مواردی را که در سایت های خیاطی باید وجود داشته باشد را بررسی کنیم. این موارد میتوانند درصد موفقیت سایت حیاطی را افزایش دهند.

موارد مهم در طراحی سایت خیاطی

1. ایجاد گرافیک مدرن و متناسب با فعالیت آموزشگاه خیاطی.

2.ایجاد بخش خدمات، در این بخش خدمات قابل ارائه در آموزشگا خیاطی معرفی میشوند.

3.بخش معرفی آموزشگاه خیاطی، در این بخش به معرفی آموزشگاه خیاطی پرداخته میشود. همچنین نکات مهم در رابطه با فعالیت و تاسیس آموزشگاه نیز به صورت مختصر درج میگردد

4.بخش نمونه کارها، در این بخش نمونه کارهای آموزشگاه که می تواند متعلغ به هنرجویان یا اساتید باشد به نمایش گذاشته میشود. این بخش میتواند یک آلبوم تصویری زیبا از کارهای تولیدی آموشگاه باشد.

5. بخش معرفی دوره های آموزشگاهی، در این بخش دوره های آموزشگاهی که در آموزشگاه برگزار میشود معرفی شده و موارد جانبی آنها توضیح دهده میشود.

 

در طراحی سایت آموزشگاه خیاطی که به صورت پیشرفته تری طراحی میشوند امکاناتی نظیر ثبت آنلاین نیز وجود دارد این بخش ها به شکل زیر عمل میکنند .

بخش آنلاین در طراحی سایت آموزشگاه خیاطی

این بخش میتواند امکان ثبت نام کاربران را در آموزشگاه و به صورت آنلاین فراهم نماید. در این بخش متقاضی وارد سایت شده و پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات پروفایل امکان مشاهده دوره ها را خواهد داشت.

متقاضی یکی از دوره ها را با توجه به زمان، هزینه و موضوع انتخاب و ثبت نام میکند سپس به صورت آنلاین هزینه دوره را پرداخت دوره برای او ثبت میشود. در این بخش میتوان برای هر دوره محدودیت ثبت نام یا تغییر مبلغ را اعمال کرد.

طراحی سایت آموزشگاه خیاطی میتواند یکی از پروژه های موفق درآمدزا باشد. برای طراحی وب سایت باید اصول استاندارد طراحی را در نظر گرفت تا سایت بدون نقص و با موفقیت پیش برود.

طراحی سایت آموزشگاه خیاطی

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی اپلیکیشن       

طراحی سایت در کرج

سئو سایت

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آموزشگاه رانندگی

نیاز به سایت در دنیای امروز یک نیاز همه جانبه شده است و هر شغل یا فعالیتی برای ورود به بازار اینترنتی وب سایتی را طراحی و آماده میکند، از جمله این مشاغل آموزشگاه های رانندگی هستند. با نگاهی گوتاه به صفحات اینترنتی متوجه خپاهیم شد بسیاری از آموزشگاه های رانندگی دارای طراحی سایت آموزشگاه رانندگی اختصاصی مربوط به خود هستند، در این بخش قصد داریم به بررسی سایت های آموزشگاه رانندگی بپردازیم.

طراحی سایت آموزشگاه رانندگی چهت حضور در اینترنت

اولین هدف از ایجاد سایت برای آموزشگاه رانندگی معرفی آموزشگاه و فعالیت های ان در فضای اینترنت است. برای این معرفی نیاز است تا بخش های زیر را در سایت خود در نظر بگیرید و یا آنها را طراحی کنید.

1.صفحه اصلی سایت با محتوای معرفی آموزشگاه رانندگی و همچنین درج اهداف کلی آموزشگاه

2.بخش معرفی خدمات، در این بخش انواع خدمات قابل ارائه در آموزشگاه معرفی و توضیحات لازم در مورد آنها بیان خواهد شد.

3.بخش درباره ما، این بخش نیاز به توضیحات کوتاهی در مورد تاسیس و کلیات آموزشگاه رانندگی دارد.

4.گالری تصاویر، در این بخش معرفی آموزشگاه رانندگی به صورت البوم تصاویر خواهد بود، تصاویر شامل ، مکان آموزشگاه اساتید آموزشگاه و موارد دیگر

5.بخش تماس با آموزشگاه، در این بخش را های ارتباطی با آموزشگاه درج و کاربران قادر به ارسال پیام از طریق این بخش خواهند بود.

بخش های ذکر شده کمک میکنند تا مخاطبان به راحتی بتوانند سایت آموزشگاه رانندگی را در اینترنت جستجو و در صورت نیاز با آموزشگاه ارتباط برقرار کنند. همچنین آموزشگاه رانندگی میتواند با ارتقا سایت خود به گزینه های پیشرفته تری در سایت دسترسی پیدا کند. این بخشها میتوانند شمامل مواردی از جملهموارد زیر باشند.

1.ایجاد بخش ثبت نام آنلاین، در این بخش کاربران و متقاضیان میتوانند با ورود به سایت به صورت آنلاین در آموزشگاه ثبت نام و همچنین دوره آموزشی مد نظر خود را انتخاب کنند، هزینه های دوره را پرداخت و آن را برای خود رزرو نمایند.

2.بخش تعیین زمان کلاس ها، در این بخش متقاضی با توجه به زمان اساتید آموزشگاه امکان انتخاب زمان برگزاری کلاس ها را خواهند داشت، این تعیین زمان به صورت اتوماتیک از زمان آزاد اساتید میباشد و پس از رزرو تایم شخصی دیگری قادر به رزرو مجدد همان تایم نخواهد بود.

3.بخش خرید آموزش های کتبی، در این بخش متقاضی میتواند آموزش هایی را که به صورت کتبی و یا فیلم در سایت قرار داده شده انتخاب و آن را خریداری کند.

4.بخش برگزاری آزمون آنلاین، در این بخش امکان برگزاری آزمون آنلاین وجود دارد به عنوان مثال میتوان آزمون های کتبی مورد نیاز را تعریف کرد تا کاربر در آن شرکت و پس از پایان نمره خود را مشاهده نماید.

آموزشگاه های رانندگی، یکی از مشاغلی هستند که نیاز به وب سایت دارند، وب سایت ها در بخش آموزش رانندگی میتوانند علاوه بر معرفی خدمات بخشهایی برای ارتباط آنلاین با کاربران را در خود جای دهند.

طراحی سایت آموزشگاه رانندگی

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی

سایت حقوقی میتواند یکی  از گسترده ترین و پردرآمدترین سایت ها در فضای اینترنت باشند. این نوع از وب سایت ها می توانند دارای بخش های مختلفی باشند. بخش هایی از جمله وبلاگ های متنوع در زمینه های حقوقی، تالارهای پرسش و پاسخ ، تالارهای گفتگو، سیستم رزرو و مشاورهف سیستم ثبت پرونده، سیستم پرداخت آنلاین و همچنین بانک سوالات حقوقی، این بخشها کمک بسیاری در گسترش سایتهای حقوقی خواهند داشت.

همچنین طراحی سایت حقوقی مانند تمام سایت های دیگر موارد عمومی را باید در نظر داشته باشند مواردی از جمله واکنش گرا بودن، گرافیک مناسب، سرعت مناسب وب سایت و موارد دیگر...

در این بخش به بررسی مواردی که در یک طراحی سایت حقوقی نیاز به وجود انها می باشد، می پردازیم. این موارد عبارتند از:

  1. ظاهر گرافیکی مناسب و مرتبط با مسائل حقوقی
  2. پنل مدیریتی سایت با امکان دسترسی مدیران و کاربران
  3. فرمهای ارسال و دریافت پرونده های حقوقی
  4. لایسنس های امنیتی جهت حفظ اطلاعات کاربران
  5. و...

 

مواردی که در طراحی سایت حقوقی مورد نیاز است

گرچه موارد بسیاری در سایت های حقوقی وجود دارد. اما موارد زیر در سایت های تخصصی بیشتر نمود می کنند. با بررسی این موارد میتوانیم  قبل از طراحی سایت حقوقی کیفیت آن را ارتقا دهیم.

  1. بخش منشور اخلاقیف در این بخش قوانین شرکت و همچنین اصول کاری شرکت گنجانده خواهد شد.
  2.  درباره بنیانگذاران شرکت، در این بخش به تاریخچه و ثبت کنندگان شرکت پرداخت شده و توضیحاتی در مورد آنها داده خواهد شد.
  3. گواهینامه ها، در این بخش گواهینامه ها، سرتیفیکیت ها و موارد دیگر در معرض دید عمومی قرار می گیرد.
  4. رویدادهای نمایشگاهی همایش و کنفرانس، در این بخش کنفرانس های موفقف نمایشگاه های موفق، همایش ها و محتوای مربوط به آنها درج می گردد.
  5.  دپارتمان های حقوقی، در این بخش زیر مجموعه ها و بخش های مختلف شرکت معرفی میشوند.

سایتهای حقوقی در صورتی که به شکل مناسبی طراحی و کیفیت مطلوبی داشته باشند. می‌توانند مخاطبان بسیاری را جذب نمایند مخاطبانی که علاقه مند به امور حقوقی و یا نیازمند به امور حقوقی هستند. طراحی سایت حقوقی و گسترش آن می تواند بازار اینترنتی بزرگی را برای شرکتهای حقوقی فراهم آورد.

طراحی سایت حقوقی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تولیدی

عموم شرکتهای تولیدی امروز مزایای داشتن وب سایت را می دانند وب سایت ها به عنوان ابزاری برای بازاریابی و گسترش کسب و کار در نظر گرفته می شود. حتی در مواردی که وب سایت به صورت مستقیم باعث فروش محصولات نگردد باعث رشد برند خواهد بود از همین جهت کیفیت طراحی سایت تولیدی برای شرکت های تولیدی بسیار اهمیت دارد. همچنین طراحی گرافیکی و ظاهر وب سایت ها بسیار مهم است و هماهنگی آن با خدمات و ماهیت طراحی سایت تولیدی الزامی است.

در گذشته تنها راه تبلیغات مجلات، روزنامه ها، تلویزیون و رادیو بوده است. امروز تبلیغات در این رسانه ها بازخورد کمتری دارد اما تبلیغات در فضای مجازی می تواند نتایج مناسب تری را برای شرکت تولیدی حاصل نماید.

ویژگی های طراحی سایت تولیدی

برای طراحی سایت تولیدی باید به موارد زیر توجه داشت. این موارد کمک می کنند تا نتیجه بخشی سایت افزایش یافته و بازخورد مناسب تری از تبلیغات آن حاصل گردد.

  1. طراحی گرافیکی متناسب با نوع فعالیت شرکت تولیدی این بخش می‌تواند اهمیت بسیاری در جذب مشتریان و مخاطبان داشته باشند
  2. بخش معرفی خدمات، این بخش می‌تواند خدمات شرکت تولیدی و یا محصولات این شرکت را به صورت ویژه به نمایش بگذارد. محصولات در شرکت های تولیدی مهمترین بخش شرکت محسوب میشوند. چراکه در واقع تولید محصول است که مخاطب را به سمت شرکت تولیدی جذب می نماید.
  3.  بخش مقالات، اخبار در حوزه فعالیت، این بخش نیز گرچه به چشم عموم بخش مهمی نیست اما تاثیر بسیاری در جذب مخاطبان خواهد داشت. هرچه محتوای مقالات نزدیکتر به فعالیت های شرکت تولیدی باشد نتیجه بخشی آنها از نظر جذب مخاطب نیزبیشتر خواهد بود
  4. بخش فروشگاه و پرداخت آنلاین، شرکت های تولیدی می توانند در این بخش محصولات خود را به مشتریان ارائه نمایند همچنین  می‌توانند بخشی را برای عمده فروشان به صورت مجزا در فروشگاه طراحی نمایند. عمده فروشان و یا مشتریان می توانند به صورت آنلاین محصولات خود را خریداری و مبلغ آن را پرداخت نمایند.
  5.  گالری تصاویر و ویدئو، این بخش نیز میتواند معرفی تصویری از شرکت تولیدی و امکانات آن باشد. همچنین می‌تواند تصاویری از برترین محصولات شرکت را به نمایش بگذارد.
  6. بخش معرفی شرکت، در این بخش خدمات شرکت، توانایی های شرکت و همچنین پرسنل شرکت معرفی می گردد این بخش به مشتریان کمک می کند تا به صورت دقیق به اهداف خود رسیده و شرکت مناسب برای خرید را انتخاب نمایند
  7.  بخش نقشه های آنلاین و آدرس، این بخش نیز می تواند شرکت تولیدی و نمایندگان آن را به صورت لوکیشن های جداگانه مشخص نماید.

بازخورد طراحی سایت تولیدی

در صورتی که سایت تولیدی از گرافیک مناسبی برخوردار باشد و همچنین بخش‌های فنی آن به صورت صحیح طراحی و بارگذاری شده باشد. می‌تواند جذب مخاطب بسیاری داشته باشد شرکت های تولیدی می‌توانند با تبلیغات های گسترده بر روی وبسایت بخشی از خریداران در فضای اینترنت را جذب نمایند جذب مخاطب نیازمند تبلیغات مناسب و گسترده است.

در شرایطی که شرکت های تولیدی بخش هزینه ها برای تبلیغات را حذف نمایند ورود مشتری به وب سایت کاهش خواهد داشت اما همچنان وجود وب سایت به مسئله برندینگ شرکت کمک بسیاری خواهد کرد.

بخش همکاری در طراحی سایت تولیدی

بخش های همکاری در فروش بخشی است که به شرکت‌های تولیدی کمک می کنند تا افراد مختلف را جذب و آنها را در بخش فروش محصولات به کار گیرند. سایت ها می توانند این بستر را برای شرکت تولیدی فراهم نمایند

برای گسترش و وسعت کسب و کار و همچنین ارتقاء کیفیت وب سایت بهتر است از نیروهای متخصص بهره گرفت شود.وب سایت هایی با سرعت بالاتر و کیفیت مناسب تر گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و رشد چشمگیری در گسترش کسب و کار خود خواهد داشت.

طراحی سایت تولیدی

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی سایت

ساخت اپلیکیشن

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

خرید سایت آماده

خرید سایت آماده

خرید سایت آماده ، قبل از آنکه به مبحث خرید  سایت بپردازیم ابتدا بررسی می‌کنیم که سایت آماده چیست؟ سایت آماده در واقع یک سایت طراحی شده است. که به محض درخواست مشتری ارائه می شود برنامه نویسان این کار را جهت صرفه جویی در زمان طراحی انجام میدهند سایت آماده به مفهوم بی ارزش بودن یا قابل اعتماد نبودن سایت نیست . با ارائه سایت آماده سعی می‌شود زمان طراحی این سایت به حداقل کاهش یابد علاوه بر آن مشکلات سایت و باگ های نرم افزاری قبل از ارائه سایت مشاهده ، بررسی و رفع می گردد سایت های آماده از نظر قیمت می‌توانند بسیار مقرون به صرفه تر باشد چرا که طراح، یک وب سایت را یک بار طراحی و به چند کاربر ارائه می دهد در ارائه های بعدی ممکن است بخشی یا همه سایت سفارشی سازی و بهبود یابد.

سایت سفارشی

در مقابل سایت های آماده سایت های سفارشی قرار می گیرند این سایتها از ابتدا تا انتها به درخواست مشتری و با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود. در این بخش به ویژگی های سایت های سفارشی و سایت های آماده می پردازیم با بررسی این ویژگی ها می توان انتخاب مناسب تری برای خرید سایت داشت.

ویژگی های سایت های سفارشی

  1. این سایتها قیمت بسیار بالایی برای طراحی دارند و طراح وب سایت برای فعالیت خود هزینه بالایی را درخواست می کند. سایت های سفارشی با توجه به نیازهای مشتری طراحی می شوند و به همین دلیل امکانات اضافی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.
  2.  سایت های سفارشی زمان طولانی برای طراحی خواهند داشت در واقع به دلیل نیاز به طراحی از صفر تا صد، برنامه نویس مجبور است زمان زیادی را برای طراحی صرف کند.
  3.  مشکلات اولیه در سایت های سفارشی ممکن است بسیار زیاد باشد چرا که هنوز سایت مورد آزمون قرار نگرفته و پس از آزمون و استفاده مشکلات آن مشخص و رفته‌رفته توسط برنامه نویس رفع می گردد

ویژگی های سایت آماده

  1. زمان طراحی بسیار کوتاهی دارد و به سرعت به مشتری تحویل داده می‌شود.
  2. سایت های آماده معمولاً قیمت بسیار پایین تری دارند و با هزینه های بسیار کم امکان استفاده از امکانات زیاد را فراهم میکنند.
  3. در سایت های آماده ویژگی‌ها بسیار فراتر از نیاز مشتری قرار داده میشود. قرار دادن این ویژگی ها به دلیل پوشش دادن انواع نیازهای مشتریان انجام می شود.
  4. سایت های آماده معمولاً مشکلات نرم افزاری بسیار کمتری دارند. چرا که این سایت ها قبلاً مورد آزمون قرار گرفته و در صورت وجود مشکل قبل از ارائه به مشتری برطرف می شود.

سایت آماده یا سفارشی ؟

باید توجه داشت سایت ها چه از نوع آماده و چه از نوع سفارشی باید توسط طراحان و برنامه نویسان کارآزموده طراحی شود. بیشترین مشکلاتی که در سایت ها وجود دارد در بخش عدم توانایی برنامه نویسان است. اینکه یک وب سایت آماده باشد یا سفارشی باشد هیچ تضمینی برای کیفیت سایت محسوب نمی‌شود. بلعکس تصور عموم بسیاری از سایت های آماده امکانات بسیار مناسب و حتی قابلیت استفاده تجاری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پشتیبانی وب سایت

مسئله بعدی که باید به آن توجه کرد پشتیبانی وبسایت است. وب سایت اطلاعاتی در بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار می دهد وب سایت به صورت ۲۴ ساعته در دسترس افراد است.  پس احتمال مشکلات خرابی و حتی هک وبسایت وجود دارد پشتیبانی وب سایت یک بخش‌های مهم از وب سایت است. در واقع وب سایتی که پشتیبانی نداشته باشد فاقد ارزش است و امکان استفاده برای کاربران را نخواهد داشت.

خرید سایت آماده

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

شرکت طراحی اپلیکیشن

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

خرید اپلیکیشن آماده

خرید اپلیکیشن آماده، داشتن انواع اپلیکیشن نیاز بسیاری از کسب و کارها می باشد شناخت بهتر از اپلیکیشن ها و آشنایی با کارایی آنها می‌تواند کمک مناسبی برای انتخاب صحیح تر اپلیکیشن باشد. در این بخش بررسی انواع اپلیکیشن و بررسی خرید اپلیکیشن می پردازیم و با این شیوه قصد داریم به زبان ساده ویژگی های اپلیکیشن مناسب برای هر کسب و کاری را را مشخص کنید. همچنین به ویژگی های اپلیکیشن مناسب هر کسب و کار می پردازیم.

اپلیکیشن های سفارشی

وقتی تصمیم به ایجاد یا طراحی اپلیکیشن گرفتیم اولین گزینه ای که به ذهن ما می رسد طراحی اپلیکیشن و سپردن آن به یک شرکت معتبر است اپلیکیشن های سفارشی در صورتی که توسط شرکت معتبری طراحی شوند میتوانند در رشد کسب و کار نقش بسیار مهمی داشته باشند. اپلیکیشن های سفارشی میتوانند کلیه جزئیات و خواسته های شما و کسب و کار شما را معرفی و ارائه نمایند. این اپلیکیشن ها توانایی مناسبی در پردازش خواهند داشت و از نظر شکل ظاهری کاملاً مطابق با سلیقه مشتری طراحی شود. اما چیزی که بسیاری از مشتریان را تربیت می کند تا به سراغ این نوع از اپلیکیشن ها نروند قیمت بالا و زمان طراحی طولانی آن است برای شرکت‌های کوچک امکان پرداخت هزینه های  بالا برای تهیه اپلیکیشن نیست بنابراین این شرکتها با تمام ویژگی هایی که یک اپلیکیشن سفارشی می تواند داشته باشد، از خرید آن چشم پوشی می کنند.  اپلیکیشن های سفارشی بسیار گسترده هستند و می توانند بسیاری از نیازهای کاربران را به شکلی مناسب برطرف کنند گرچه در مواقعی این اپلیکیشن‌ها مورد استقبال قرار نمی گیرند اما در اکثر موارد این عدم استقبال به دلیل طراحی نامناسب اپلیکیشن می باشد.

اپلیکیشن آماده

قبل از آنکه به ویژگی های اپلیکیشن آماده بپردازیم. باید بیشتر با اپلیکیشن آماده آشنا شویم. اپلیکیشن های آماده در واقع یک اپلیکیشن طراحی شده توسط طراحان هستند که برای تسهیل در ارائه به مشتری از قبل طراحی و به محض درخواست مشتری به آنها ارائه می شوند. در این اپلیکیشن ها بیشتر به امکانات عمومی توجه می‌شود امکاناتی که برای تمام اپلیکیشن ها مورد نیاز است به عنوان مثال یک اپلیکیشن فروشگاهی آماده، امکان فروش محصولات را برای هر کسب و کاری مهیا می کند اگر نگاهی به اپلیکیشن های فروشگاهی بیاندازیم می بینیم که در آن ها بسیاری از امکانات مشترک است به همین دلیل طراحان اپلیکیشنی با این ویژگی های مشترک طراحی می کنند و به محض درخواست مشتری آن را به مشتری خود ارائه می دهند و در صورت نیاز به امکانات بیشتر این اپلیکیشن را گسترش می دهند. این روند کمک می کند تا زمان کوتاه تری برای تهیه اپلیکیشن نیاز باشد و همچنین به دلیل مشترک بودن بعضی از موارد و امکانات هزینه تولید این اپلیکیشن ها به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

ویژگی های اپلیکیشن های سفارشی

  1. هزینه‌های بالای تولید و هزینه بالا برای سفارشی سازی
  2.  امکان طراحی به صورت کاملاً سفارشی سازی شده با توجه به نیازهای مشتری
  3.  زمان نسبتا طولانی برای طراحی و سفارشی سازی
  4. امکان ایجاد انواع قابلیت ها با توجه به درخواست مشتری
  5.  مشکلات احتمالی و باک های احتمالی که همیشه در طراحی های اول وجود دارد و زمان زیاد برای با گیری نرم افزار
  6.  امکانات کمتر در اما متمرکزتر در بخش خواسته های مشتری

ویژگی های اپلیکیشن آماده

  1. هزینه های پایین تولید
  2. سفارشی سازی محدود
  3. زمان بسیار کوتاه جهت طراحی و سفارشی سازی
  4. امکانات بسیار گسترده در مواقعی حتی بیشتر از نیاز مشتری
  5. رفع مشکلات و باتای احتمالی در نسخه های اولیه

با توجه به توضیحات داده شده اپلیکیشن های آماده را برای مقاصد عمومی پیشنهاد می‌کنیم. مواردی که استفاده های عمومی دارد. مانند سایت های فروشگاهی یا سایت های معرفی، این موارد به دلیل امکانات بسیار بالای عمومی می‌توانند تمامی نیازهای کاربران را برطرف کنند. علاوه بر آن هزینه های بسیار پایین و سرعت بسیار بالا در تولید خواهند داشت.

 اما در اپلیکیشن های ویژه و طرح های نوین که مشابهی برای آنها وجود ندارد. بهتر است از اپلیکیشن های سفارشی استفاده شود.

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

پر کن مایعات

پر کن مایعات

پر کن مایعات دستگاهی صنعتی است که در صنایع بسته بندی استفاده میشود. این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی کاربرد دارد. مواردی از جمله، پر کردن شیر، شیرکاکائو، شیر موز، شیر قهوه، ابمیوه، نوشیدنی و... توسط دستگاه پر کن مایعات در کارخانه ها انجام میشود.

 

دستگاه پرکن مایعات میتواند انواع مختلفی داشته باشد. اما تمامی آنها به دنبال یک هدف طراحی میشند، پر کردن مایعات در بطری ها و ظروف و ارسال آن به بازار ب ای فروش.

مانند تمام بخشهای دیگر در صنایع بسته بندی آلیاژ ساخت این دستگاه نیز باید دارای استاندارد بوده و از موادی استفاده کند که رعایت اصول بهداشتی در آن وجود داشته باشد. معمولا برای دستگاه هایی که در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند از استیل استاندارد استفاده میشود. استیل علاوه بر ماندگاری و مقاومت بالا از نظر بهداشتی مورد تایید مراجع و سازمان های بهداشتی است.

پرکن مایعات معمولا از چندین نازل تشکیل شده است. نازل ها وظیفه تزریق مایع در ظروف و همچنین کنترل آنها را دارند. نازل ها از نظر کارایی مشابه با یکدیگر ساخته میشوند اما ازنظر تکنولوژی ساخت، مدل های بسیار ارزان و مدلهای بسیار گران دارند. این رنج قیمت میتواند در قیمت فروش دستگاه پر کن مایعات بسیار موثر باشد.

 

انواع پر کن مایعات

پر کن مایعات انواع مختلفی میتواند داشه باشد. معمولا پرکن ها بر اساس مایعی که قرار است در ظروف ریخته شود دسته بندی میشوند.

1. پر کن مایعات رقیق

این نوع از پر کن برای مایعات از جمله اب معدنی، شیر، ابمیوه و مایعاتی با غلظت مشابه استفاده میشود

2. پرکن مایعات غلیظ

مایعاتی با چگالی بیشتر از آب مانند روغن های خوراکی و روغن های صنعتی را با این نوع از دستگاه ها در ظروف خود قرار میدهند.

3.پرکن مایعات گازدار

گرچه ساختار این دستگاه مشابه با پرکن مایعات رقیق است اما سیستمی به این پرکن اضافه میشود که از ریختن مایعات به بیرون از بطری جلوگیری میکند.

4.پرکن مایعات خورنده

مایعات خورنده و دستگاه پر کن آنها نیاز به آلیاژهای خاصی دارند. این آلیاژ ممکن است در مواد مختلف متفاوت باشد. آلیاژ این دستگاه ها به گونه انتخاب میشود که کمترین واکنش با مایع خورنده را داشته باشد.

 

دستگاه پر کن مایعات از نظر نوع ساخت به سه دسته کلی تقسیم میشود. هر کدام از این دسته ها مناسب برای یک کارایی خاص هستند. که در لیست زیر آنها را شرح میدهیم

1. پرکن مایعات اتوماتیک

این نوع از دستگاه پر کن برای مصارف صنعتی و کارخانه ها طراحی میشود. سرعت این دستگاه ها بسیار بالا و انطباق پذیری بالایی با خطوط تولید دارد. این دستگاه به دو شکل خطی پ روتاری ساخته میشود. دستگاه روتاری فضای بسیار کمتری در کارخانهها اشغال میکند. از همین جهت طرفداران بیشتری در بین استفاده کنندگان دارد.

2. پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

برای کارخانه جات کوچک مناسب است. کارخانه هایی که خطوط تولید و بسته بندی آنها اپراتور های متعدد دارد. میتوانند از این دستگاه استفاده کنند این دستگاه برای پر کردن مایعات نیاز به حداقل یک اپراتور دارد. همچنین سرعت این دستگاه ها کمتر و سرعت آن وابسته به اپراتور آن است.

3. پرکن مایعات دستی

این نوع پر کن مایعات برای مصارف خانگی مناسب است. کیفیت این دستگاه ها پایینتر و معمولا استاندار پایینی دارند. پر کن های دستی برای پر کردن مایعات در بطری و ظروف در تولیدیها و موارد مشابه مورد استفاده است.

لینک های مورد علاقه:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

  • mohammad javan
  • ۰
  • ۰

بسته بندی آدامس بایودنت

در صنایع بسته بندی، بسته بندی ادامس یکی از موارد بسیار مورد علاقه تولید کنندگان است. بسته بندی ادامس یک بسته بندی بسیار شیک و زیبا است این بسته بندی میتواند در بسیاری دیگر از مواد غذایی نیز وجود داشته باشد. در این نوشته مراحل بسته بندی ادامس را به صورت خلاصه بیان میکنیم.

1.در مرحله اول ادامس تولید شده به صورت یک خمیر است که به دستگاه بسته بندی انتقال پیدا میکند. این خمیر به صورت تکه تکه به روی کاغذ های ویژه ای چکانده میشود. این کاغذها از یک طرف کاغذ روغنی است که از چسبیدن مواد به آنجلوگیری میکند و طرف دیگر ان رویه براق الومینیومی است که بسیار شکیل و زیبا است.

2.دی مرحله بعد ادامس های چکیده شده روی کاغذ حرکت کرده و خطوط تا در کاغذ آن ایجاد میشود. و سپس توسط دستگاه بسته بندی کاغذ از خطوط اا خم و کاغذ دور تمام ادامس را میگیرد

3. در مرحله بعد دستگاهی به نام کارتونینگ وارد عمل میشود. این دستگاه ادامسها را با تعداد مشخصی درون بسیه های ادامس قرار میدهد. ممکن است 2 4 6 یه حتی بیشتر در یک بسته ادامس قرار بگیرد.

دستگاه کارتوتینگ بعد از قرار دادن بسته ها در جعبه. و بستن سر و ته جعبه بسته ای شکیل و زیبا را آماده و درب آ را میبندد

4 در مرحله بعد بسته ها به دسگاه سلفون کش ارسال میشونند این دستگاه سلفونی براق و درخشنده را به دور بسته ها کشیده و با کمی حرارت این سلفون را به شکل بدون چروک روی بسته قرار میدهند

5.در مرحله بعد دستگاهی دیگر مواردی لز جمله هلوگرام را به بسته ها اضافه و آنها را اماده وردو بخ بازار میکنم

لینک های مورد علاقه:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

  • mohammad javan