مجله اینترنتی جوان

مقالات مفید از بازار اقتصاد

مجله اینترنتی جوان

مقالات مفید از بازار اقتصاد

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 قیمت گیاهان آپارتمانی

گاهی دیدن یک گیاه زیبا آنچنان ما را به وجد می آورد که بدون توجه به هزینه اقدام به تهیه این گیاهان می نماییم. گیاهان آپارتمانی اغلب با قیمت های مناسبی در بازار موجود می باشد. اما در برخی از این گیاهان شرایط خاص نگهداری و پرورش گیاه، همچنین هزینه های بالای مراقبت و تکثیر و یا حتی طول عمر یک گیاه و یا اندازه آن سبب افزایش قیمت گیاهان آپارتمانی می شود.

حراج گل و گیاه در کرج

قیمت گیاهان آپارتمانی

خرید اینترنتی گل و گیاه

گاهی ما بدون توجه اقدام به تهیه گرانترین گیاهان آپارتمانی موجود در بازار می نماییم. البته باید به این نکته نیز توجه نماییم که برخی از افراد از این گیاهان در کلکسیون های خود استفاده می نمایند. در متن زیر به معرفی تعدادی از گرانترین گیاهان آپارتمانی به شما خواهیم پرداخت.

حراج گل و گیاه در تهران

برگ انجیری ابلق: گیاه مونسترا یا برگ انجیری دارای برگ هایی بزرگ و براق می باشد. البته در نمونه های ابلق این گیاه ما شاهد وجود رنگ های سفید در ساختار برگ ها نیز می باشیم. این گیاه زیبا و منحصر به فرد یکی از گران ترین گیاهان آپارتمانی در اغلب فروشگاه های اینترنتی دنیا محسوب می شود. برای تهیه این گیاه رویایی شما باید هزینه ی بالایی را صرف نمایید.

خرید استند گلدان

گیاه برگ انجیری آب لیکوآ: این گیاه زیبا در فروشگاه های اینترنتی دارای قیمت های بسیار بالایی می باشد. دلیل اصلی افزایش قیمت این گیاه را در ساختار برگ های آن می توان یافت. بافت برگ ها در گیاه آبلیکوآ به صورت تور مانند می باشد و همین امر سبب محبوبیت این گیاه شده است.

آلوکازیا آزلانی: این گیاه زیبا بومی کشور مالزی می باشد. علت اصلی گرانی این گیاه را در کمیاب بودن آن می توان یافت. پیدا کردن و خرید این گیاه به راحتی امری محال است و شما تنها با خرید از مراکز تولید خاص و یا خرید اینترنتی قادر به تهیه آن می باشید. شاید بتوان دلیل افزایش قیمت این گیاهان را در تبلیغات گسترده صورت گرفته برای آنها در دهه های اخیر یافت. نمی توان از نقش بسزای تبلیغات در افزایش روبه رشد قیمت گیاهان چشم پوشی نمود.

 

 

 

 

  • mohammad javan